Monday 23 July 2012

Lama tak apdet

Hai sume..

Kabare? waras? harap2 sume waras la ye..haku ni la yang kekadang nak waras kekadang x waras...haih..
lagi-lagi taim posa ni..lagi la hilang kewarasan dan kemalasan sudah melanda...

Diet entah kemana...asyik kelaut menangkap ikan..bot pun dah berat dengan muatan...
pandang kiri kanan atas bawah asyik nampak mak dugong...puiii jauh-jauh...x nak la jumpa dugong selamanya..
kalau duyung ok jugak kan ...ha ha ha

Ni la natijah lama x hapdet..cakap merapu cam tin takda isi...kah kah kah..
aku sebenarnya bukan sesaja x nak hapdet..tapi sebab semangat masih di seberang...
hari tu dalam 2 weeks aku d keyL..jalan2 cari makan...
spesis bff a.k.a bopren pulak yang kejap cakap jangan makan itu...tapi bila aku pujuk sikit dia akan jawab cenggini ok ok makan la...hahahhah ..bila ada green light zassss sepinggan habis aku belasah hahaha...ngek tol..

terus terasa perubahan sedikit demi sedikit lama2 bukit makin naik kuhhh semangat..
bila tengok progress orang lain tambah la down..
aku jadi benci pada semua yang berdiet..yang cerita pasal diet..group diet...
tapi buat apa aku benci...sebab salah aku dan x nak usaha kannn

tapi agak best la bila kita down ada kawan yang terus support kat kita kan...
baru aje petang tadi semangat nak kurus datang...last dah sentuh nasik taim berbuka...

chaiyok chaiyok ...

No comments:

Post a Comment