Sunday 1 July 2012

Fikir sebelum cakap...

Cheh cam apa tah tajuk di atas..kah kah puiiii ambik puii sedas...

Nak jogging ke tak nak? eh petang nanti la g zumba beramai-ramai..goyang sana goyang sini...
perghhh mesti la segar bugar segala yang dah terlemau-lemau tu keeennnn...
Otak pun nak kena bagi fresh lagi sekarang ni..semenjak dua menjak ni stress tahap gila siput BABI...

Haihhh awal pagi dah nak menyememarakkan kemarahan minah ni tau...
sangat over damnnnn...puiihhh amik lagi sedas...hambek kau!

Alkisahnya camni...eh kan dah meroyan dah aku ni...keh keh keh..
few weeks ago..konon ispiking tapi tak tau betul ke idak...belasah aje la...
aku ni sakit hati sangat dengan minah ke mamat ke tua ke muda ke kalau perangai ala-ala bangsat
n so hipokrit..cam la suci dan terbaik sangat puiiii amik lagi se-Tan mukus hijau pekat...
cakap pasal aib orang kemain hebat...haihhhh pening aku...padahal dia terlupa kisah dia dulu..
LUPA ke LUPA ke LUPA ke...apa kau dah buat time berjauhan dengan family kau dulu...
pasal haku ko toksah ingatkan la...aku ingat apa yang aku buat aku kan JAHATTTT ahahah...

jangan si kawan diam kau pikir dia tak tau pasal kau? ingat sikit kawan rapat kau tu pernah send gambar pada si kawan....cuma walau si kawan ni lupa diri n sudah buat silap takda nya dia nak heboh2 pasal aib kau..
takut pulak benda buruk berlaku pada kau ...

ingat sikit jangan terlalu mengaibkan orang kelak menyesal di kemudian hari...

No comments:

Post a Comment