Wednesday 25 July 2012

Berbuka kena beringat..

Dah jam 4.22pm..tinggal berapa jam lagi dah nak berbuka puasa...tadi baru je ke pasar membeli sayur-sayuran dan ikan untuk menu berbuka petang ni...huh! besar tul dugaan berpuasa dalam keadaan berdiet..

Sat lagi nak masak asam pedas ikan siakap...hurm harap-harap sempat la masak...kalau tak sempat maggi kan ada ..cepat dimasak sedap dimakan ha ha ha ...

Cakap pasal berbuka ni..terasa macam heaven kan..dah berlapar seharian ..taim berbuka nak makan semua...last2 berat tak turun . naik adelah..pergh...semalam aku makan banyak..haram x control..

siakap 3 rasa..satay..murtabak.abc..telur masin..sayur..tempe..selesai makan rasa dah tak boleh berdiri...
kalau macam ni selalu kompom seminggu 5kilo naik...

aku buat atkins tapi aku dah x disiplin..huhu ntah bila la nak timbul semangat aku ni..
tapi hari ni aku nak berusaha supaya x makan banyak..beringat sikit taim berbuka kannn...

No comments:

Post a Comment