Wednesday 6 April 2011

hello ols...

Thanks kepada akak2 n semua yang masih bagi semangat kat orked..bila ditimbang balik niat orked nak mengundurkan diri..orked dah amik keputusan muktamad..orked akan sahut cabaran untuk kesihatan..x menang pun yang penting orked sihat sentiasa...

Setelah berat orked yang dah naik dengan jayanya..orked nak minta maaf banyak2 coz orked x dapat nak upload berat orked sekarang..orked akan bagi kejutan pada beberapa minggu ini...orked akan berusaha untuk turunkan berat badan orked...hari ni, orked x tau sebenarnya kenapa kepala stress sangat2..masalah ape yang orked fikir..orked pun x tau...mencari2 punca kenapa stress habis 3 mangkuk bubur nasik + ayam orked telan..masyallah..mengapa macam ni...memang dah mendadak orked punye berat..

Orked nak slimmmmm...orked nak pecahkan angka 70 tu..orked x nak angka 7 tu menghantui orked sampai bila2..orked nak seksi ahaks~~~perasan tahap gaban..pasal tu la x tercapai sampai sekarang :) apapun hidup kena positif..chaiyok2 orked..i know i can do it...go girl go.......bye semua ..diary food orked akan terus mengupelod..so tunggu~~~

sekian....dari hati yang sentiasa gundah~~

2 comments:

  1. Orked,

    Yakin boleh! Yang utama, pasang niat dalam hati.. kenapa nak berubah, sebab nak sihat.. sebab nak jadi lebih ringan untuk beribadah kepada Allah.. niat kita penting..

    Kalau orked terasa stress, luahkan.. jangan simpan dalam diri okey.. kitorang geng CYC ada untuk sentiasa bagi dorongan dan nasihat untuk orked.. ;)


    Tahniah kerana buat keputusan untuk teruskan perjuangan! I'm proud of U Orked dear.. ♥

    ReplyDelete
  2. thanks nadia...kena usaha lebih ni....

    ReplyDelete