Sunday 30 December 2012

Diet on off itu bahaye..

Amboi kemain kan tajuk entry kali ni .. diet on off itu bahaya katanye..betul betul betul..memang betul..sulap haribulan memang naik jadi mama badak...

Dah nak dekat 1/1/2013..haih rasa risau plak...ntah berapa la sangat penurunan berat badan aku..tapi ok jugak la..coz bila rasa diri nak makan sikit terus teringat cabaran nak kurus .. aku ni bukan boleh harap sangat..bila nak diet on bila rasa nak makan ogg diet ..makan terusss..tapi still under control la..jangan bagi aku tension suda..kompom pagi petang siang malam asyik makan....

Entah kenapa dulu aku la yang paling tabah..sorong aje la makanan sedap2 sorry naik lori aku langsung x akan sentuh..tapi sejak beberapa menjak ni..cepat sangat tergoda..macam la baru2 ni..time demam..eksen lebih nak diet bagai...mama masak bubur nasi ayam...cepat aje capai mangkuk nak makan..dasar mangkok hayun betul aku ni kan...pantang nampak bubur, takdenya nak tolak jejauh..bertambah itu pasti..

Baru-baru ni demam..sampai x dopek nak berdiri..sungguh x larat...pening kepala jangan cakap la kan...tiga orang sekali harung demam..siannnn... nasib baik dapat MC boleh la rehat n g sepital...time jumpa dengan MA tu aku mintak la check tekanan darah..mak aihhh sangat merisaukan dia kata tekanan darah aku agak tinggi..Ya Allah risau no aku kalau aku ni hypertension...sapa tak risau dah la ada keturunan...risau risau risau...Esoknya MA tu suh puasa untuk amik ujian darah n urine...lagi satu hal aku g klinik kul 11..resultnya aku ditolak mentah-mentah...kalau nak g senin or 2 hb..sebab dah terlebih masa ponn... :)

k la cau cincau..nak balek merehatkan mata sat...

semoga berat ku turun walau beberapa kilo...


No comments:

Post a Comment