Monday 24 September 2012

Nak marah siapa?

Siyesly tak tahu nak marah kat siapa sekarang ni...nak jerit pada pokok tu agak mustahil kan..so jerit dalam hati aje la...kalau laling buat silap sikit boleh la aku marah-marah tapi kalau salah sendiri siapa pulak nak dimarah...

Ni semuanya berat punya pasal la...aduh berat aku naik mendadak ...fuhhh...mama selalu ingatkan aku jangan makan banyak tapi aku ni mana leh terima teguran kan..lagi-lagi kalau tengah sedap-sedap mengunyah..pantang bila orang tegur pasal kesan makan banyak..kalau tak monyok manjang memang suara tu agak tinggi la tanda protes hua hua hua ...

baru2 ni aku naik scale ..konon2 berat statik aje..statik apenya dah muncet semacam..suar pun dah x ngam memang naik banyak..sebenarnya aku sedar je kegemukan aku dah bertambah tapi paham2 aje la kalau kesedaran tu lom tiba ...so makannnn...so bila derang semua pakat timbang...OHMAIGOD.....siyessss???
pengsan kejap then bangun balik...huhuh sungguh tak percaya...

so untuk hari ni dan demi misi untuk menguruskan badan...aku start berinduction kembali...
menu aku hari ni ...

breakfast: air kosong..sawi goreng + bilis dan telur dadar 2 biji
'
lunch: kobis + cendawan + telur dadar 2 biji...sebiji tomato dan sedikit kacang tanah (kacang rupanya x boleh tim induction)..

harap2 esok aku terus bertahan ...

No comments:

Post a Comment