Sunday 17 June 2012

Kantoi diet..

Semalam aku cukup usaha untuk tidak mengantoikan dietku..Alhamdulillah sepanjang pagi aku masih berkemampua tapi..ingatkan panas hingga ke petang rupanya hujan di tengah hari...whats wrong with me ! omg
aku sangat tak ada kekuatan untuk diet..mebi aku tidak bertenaga coz almaklum saja la rutin sabtu ku kan..
memula aku order sup ayam..its ok actually not too bad...pas tu terasa lak lapar...makan la bihun seringgit..
omg omg omg seribu kali...dah berapa banyak pengambilan kabohidrat aku kali ni?

Ok just go back home and then sleep!...so untuk lunch yes..aku skip coz terlalu lena tidur..keletihan..
jam 5.30pm mama kejutkan untuk mandi dan bersiap untuk attend wedding adik kepada neelofa..ok teruja jumpa artis kah kah kah....

Sampai umah pengantin lelaki..terpaku sekejap...owhhhhh tersergam indah rumah yang indah tetiba...kreett kroott...perut berbunyi minta diisi...aduh! starving..macam dah 10 hari tak makan...dangerous situation hahha ...terus g queue amik makanan...

Sayang tak sempat amik gambar betapa sopannya aku mengambik nasi beriyani dan betapa tersusun sopannya lauk2 di tepi nasik..huhu dugaaaannn...

Makannnnnnnn aje la...esok diet!

No comments:

Post a Comment