Wednesday 14 December 2011

Bahaya...

Semalam aku ada story yang aku ke kota kinabalu...now aku dah ada projek baru..aku dah start buat gelang n loket crystal and pearl..pearl tu pulak air masin nye pearl..so itula aktiviti aku semalam....tu yang aku merayap ke kk untuk cari segala bahan yang diperlukan...kali ni aku dah belanja sebanyak 5++ jugak la...mana taknya pearl air masin tu kan mahal...seutas aje dah kena 180.00...ada sesapa yang berminat dengan pearl air masin?...

Aku nak habaq sikit ni..kalau betul-betul berminat aku suggest korang order la dari kekawan yang reti nak buat gelang ke subang ke rantai ke...coz kos lebih murah..semalam aku tengok dari kedai tu 2 kali ganda dia amik harga...tapi ye la yang berpusu2 tu kebanyakkannya orang kaya2 dr kl..hihihi kesiann je aku tengok..ada yang belanja sampai ribu2 padahal kalau buat sendiri harga tak sampai mencecah cam tu..ni aku bukan nak promote ke hapa..tapi kalau korang nak order dari aku pun insyallah aku bagi harga kawan2 hahah..

Eh itu bukan isu yang bahaya sangat pun...yang bahayanya perjalanan kitaorang..memula dah plan nak tdo umah adik kawan aku..last2 tak jadi coz semuanya dah kehabisan RM hehehe so semangat nak tinggal sampai esok tu dah takda hahaha....pas tu owner nye keta pun nak balik...after makan kitaorang balik...so pepahamla perjalanan memangberbukit-bukit..hujan dan hari pula dah malam..kawan ni bru 1st time ke kk bawa keta so...memang ada gak perasaan gementar sket..tapi kami kami semua bagi juga semangat kat kawan tu....

Bukit ke 2 sekali lagi engine keta terstop...kali ni aku rasa dia x race huhuh aku pun habaq kat dia kalau bukit dari awal kena lajakk..guna gear 2 aje pun cukup...aku tengok kat belakang dah berderettttttt lori dan keta ..memang pasrah dah time tu..start sekali, undur ke belakang..start kedua kali terundur juga ke tiga kali skali lagi terundur..kali ke empat alhamdulillah...dan bukit terakhir dia dah ikut cakap utk tekan minyak kuat sikit ..alhamdulillah selamat..walaupun banyak kali juga melalui detik mencemaskan ...sampai umah dah pukul 10.30pm amik masa 3 jam juga perjalanan...solat dan tidurrr..heheheh

Ni aku nak cite hal makan pulak...sampai kk aku makan sayurr dengan ikan aje...petang sebelum balik makan ikan...ayam sket...sotong dua ketui dan udang seketui...agak2 kalau makan camni selalu gumuks tak??

No comments:

Post a Comment