Sunday 20 February 2011

glamer punya pasal....


Hari ni tetiba gatai tangan mencapai remote astro dari tangan mama (tv tengok dia)..tak best lak ceta kat tv malam ni buat aku tukar2 channel...tukar punya tukar tak ter"sengaja" aku tertengok mentor 5 d tv3. Adoyai kerana nak cari glamer sanggup jadi badut depan2 mentor terasa aku pulak yang malu tengok depa menyanyi..aku sampai amik tisu dan baldi untuk tadah muntah hijau aku yang keluar...

Aku perhatikan kebanyakan "portege" yang datang semua pelik2 dari ujibakat mentor,akademi fantasia, one in a million semua pelik belaka..yang sempat aku tengok dan dengar tadi macam2 suara, sampai aku tak dapat nak bezakan yang mana suara katak, suara keldai,suara itik,suara kuda dan suara ayam..macam2 ada..sesuai dengan astro yang maca2 ada ..memang aku tak nafikan manusia ni dijadikan sebaik2 kejadian tapi aku masih heran kemaruk sangat nak jadi artis sampai x sedar diri..

weiii...udah2 la tu aku tengok tensen aje mentor2 tu sebab dengar suara korang..aku tengok pun rasa malu.dah tau tak ada bakat enough!! tak payah nak jaja suara tu....

nota kaki: lain kali kalau nak g ujibakat tu biarlah yang benar2 berbakat..maluuuuu sehhh

No comments:

Post a Comment