Sunday 20 February 2011

1st day...

Ni 1st entry aku kat blog orked-ungu ni..erm macam cantek lak aku guna nama orked-ungu nikan... :) neway bukan pasal nik orked ni aku nak ceta...

eh korang pernah x rasa tersisih dari family sendiri? kenapa aku selalu rasa macam tu? rasa diri tidak disayangi..rasa disisihkan..kenapa? aku ni jahat ke..tak lah, eh mungkin la tapi eh ye ke aku ni jahat? aku macam orang bingung memikirkan semua hal remeh ni..tapi aku nak nangis..aku nak nangis sangat2..dengan siapa aku nak luahkan..dengan si dia? uhhhh dia jauh di sana ...aku lak jauh di sini...nak tak nak aku terpaksa memendam rasa...

Sometimes aku rasa lebih baik aku kawen..kawen dengan si dia..tapi entah bila hubungan cinta kami akan berakhir..dia dah lama melamar aku cuma...nak ke family aku terima dia? tapi ekceli sepa nak kawen sebenarnya ni..aku ke family aku..so aku rasa la keputusan semua di tangan aku..zaman sekarang ni kan, tak de dah orang tua nak jadi matcmakers..uhhh pantang la bila ade orang nak jadi agent cari jodoh...berapa banyak kes cerai berai kerana pilihan orang tua..yang pmpuan pulak terpaksa la terima..x nak aku jadi macam tu...

Selama ni kawan2 aku kan suka tanya aku..ni antara soaklan pemes:
1. Eh..siapa nama..
2. dia darimana?
3. Orang kaye ke...
4. kerja ape erk..
5. mesti gaji banyak...

Aku pelik la apesal nak tanya semua2 tu? ingat aku ni mata duitan sangat ke..sampai aku pernah di gelar pisau cukur..ello...kalau aku ni jenis pisau cukur dah lama aku idup senang kena sponser somebody tau!!

Ewah.ewah melarat2 lak aku cakap ni..ok la ya see ya nak settle keja yang x siap2 ni..babai papai tapai..tata titi tutu...............

No comments:

Post a Comment